חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דף הבית » חדשות, עדכונים, חקיקה » פרסומים בתקשורת » קודמתם בעבודה או שיניתם תפקיד? אלו הזכויות שלכם – פורסם ב ynet

קודמתם בעבודה או שיניתם תפקיד? אלו הזכויות שלכם – פורסם ב ynet

  • עודכן לפני: שנה 1 

לפי החוק, מעסיקים חייבים למסור לעובדים הודעה בכתב המפרטת את תנאי העסקתם בתוך 30 ימים ממועד תחילת העסקה – גם כאשר חל בהם שינוי, למעט מקרים מיוחדים. מה צריכה לכלול ההודעה, למה כדאי לשים לב ומה סכום הפיצוי שאפשר לקבל אם המעסיק הפר את החוק? שאלות ותשובות.

קיבלתם קידום בעבודה או שיניתם תפקיד בחברה? חשוב שתדעו את זכויותיכם במקרים אלה ולמה כדאי לכם לשים לב. בסיועה של עו”ד לימור ארגוב-שנהב, שותפה מנהלת מחלקת דיני עבודה במשרד וקסלר ברגמן ושות’, גיבשנו מדריך עם תשובות לשאלות בתחום.

חוק הודעה לעובד (תנאי עבודה והליכי מיון וקבלה לעבודה) מחייב מעסיקים למסור לעובדיהם הודעה בכתב המפרטת את תנאי העסקתם בתוך 30 ימים ממועד תחילת העסקה. עובדים רבים אינם מודעים לזכותם לקבל הודעה בכתב על תנאי העסקה גם כאשר חל שינוי בתנאי העסקתם. בפסק דין שניתן לאחרונה בבית הדין האזורי לעבודה בתביעה שהגישה עובדת שתפקידה שונה, נקבע פיצוי חריג לחובת המעסיקה שלא מסרה הודעות על שינוי תנאי העסקתה של העובדת. באותו מקרה המעסיקה חויבה בפיצוי בסכום של 15 אלף שקל.
 

פורסם ב ynet

לכתבה המלאה לחצו כאן